De ce analiza SEO

Daca nu esti pe prima sau, hai sa-i zicem, a doua pagina in Google, nu existi !
Simplul fapt de a avea un site nu presupune ca esti vazut de public si esti vizitat.
Ca o comparatie este exact cum ai avea un magazin dosit pe nu stiu ce ulicioara intr-o mahala.
Scopul SEO este de a gasi defectele si solutiile pentru ca magazinul tau sa fie "la sosea". Este esential sa intelegem ca ne preocupa sa ajungem cu anumite cuvinte cheie (keyword) sus in motoarele de cautare.
Cuvintele cheie trebuie sa fie reprezentative pentru site-ul nostru altfel aducem vizitatori il vor parasi imediat. Daca vreti o comparatie avem un magazin si pe rafturi televizoare iar pe firma afara am pus "carne". Cand intra cineva in magazin ( a dat search pe Google cu keyword-ul "carne") vede doar televizoare. Evident vizitatorul iese imediat.
Acest fenomen este masurat cu Bouncerate.
Deci este important sa fii pe prima pagina dar depinde cu ce, altfel...

Google

Cand facem analiza SEO

Este ideal ca analiza seo sa fie facuta inainte de crearea site-ului impreuna cu web-designerul si incepe prin a studia piata, principalii competitori de pe piata, inclusiv metodele si cuvintele cheie folosite de ei.
Exista practic doua metode de a te lansa in lupta cu competitia:
Cand competitorii sunt puternici este bine sa evitam confruntarea directa, vom folosi cuvinte cheie de nisa.
Cand competitorii nu sunt puternici puntem incerca optimizarea pentru cuvintele cheie gasite in top cautari.
analiza seo se poate face si mult dupa crearea site-ului insa in functie de complexitatea lui si de metodele folosite se poate face mai greu sa mai usor optimizarea. Daca metodele folosite in crearea lui sunt depasite sau gresite nu este exclus ca solutia sa fie crearea unui nou website. Primul lucru pe care insa trebuie sa-l faceti este sa solicitati o analiza seo.

twitter